Konkursy-Stanowiska kierownicze

Ogłoszenie KPP w Dębicy o naborze na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Brzostku

OGŁOSZENIE Nr 1/2015
Komendanta Powiatowego Policji w Dębicy
z dnia 11 lutego 2015 roku

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

Komendanta Komisariatu Policji w Brzostku
§ 1


W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko

Komendanta Komisariatu Policji w Brzostku Komendy Powiatowej Policji w Dębicy

ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.


O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:

1. W zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857 z późn. zm.).

2. W zakresie wymagań pożądanych:

  1. mający co najmniej 10 letni staż służby w Policji,

  2. mający co najmniej 5 letnie doświadczenie w służbie kryminalnej lub prewencyjnej albo w obydwu tych służbach,

  3. co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu jednostkami organizacyjnymi Policji albo roczne doświadczenie w kierowaniu komórkami organizacyjnymi Policji występującymi
    w służbie kryminalnej lub prewencyjnej, albo w obydwu tych służbach,

  4. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą „ściśle tajne",

  5. dyspozycyjność, kreatywność

3. W zakresie wymagań dodatkowych:

  1. posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub

  2. posiadania wykształcenia wyższego o kierunku prawo lub administracja.


§ 2


Oferty kandydatów powinny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;

  2. kopie ostatniej aktualnej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

  3. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

  4. koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne (koncepcja pracy powinna zostać opracowana ściśle dla stanowiska objętego postępowaniem kwalifikacyjnym, w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin Komisariatu Policji w Brzostku oraz zakres działania Komisariatu Policji w Brzostku, koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką  Arial lub Times New Roman 12, interlinia 1,5, marginesy standardowe 2,5 cm);

  5. Oświadczenie kandydata -pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;

  6. oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;

  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu),

  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu),

  9. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.

 

 

§3

 

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

  1. Kierowanie Komisariatem Policji umiejscowionym w strukturach organizacyjnych KPP
    w Dębicy,

  2. Planowanie, organizowanie, koordynowanie oraz nadzorowanie wykonywania zadań przez wszystkie komórki organizacyjne Komisariatu,

  3. Reprezentowanie Komisariatu wobec organów administracji publicznej i innych instytucji państwowych i samorządowych oraz organizacji społecznych i obywateli,

  4. Współpraca z wszystkimi komórkami Komendy Powiatowej Policji w zależności od potrzeb wynikających z zagrożenia przestępczością lub w celu skoordynowania wspólnych działań,

  5. Dbanie o terminowe, szybkie i rzetelne wykonywanie poleceń i wytycznych przełożonych,

  6. Organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem punktu przyjęć interesantów w Jodłowej,

  7. Utrzymywanie wśród podległej załogi właściwą dyscyplinę wewnętrzną i zewnętrzną oraz dyspozycyjność i zdolność operacyjno-organizacyjną do działań.

  8. Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej i służbowej.

  9. Odpowiada za politykę dyscyplinarną w zakresie wyróżniania i karania podległych osób,

  10. Odpowiada za prowadzenie całości dokumentacji na szczeblu Komisariatu.

 

§ 4


Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w pokoju 101 – sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Dębicy w terminie do dnia 25.02.2015 roku z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Brzostku Komendy Powiatowej Policji w Dębicy ”

z dopiskiem: „w sekretariacie nie otwierać.


§ 5

Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać
w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego KPP w Dębicy tel. 14 6706360,
14 6706361 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.

 

§ 6


Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 27 marca 2015 r.


 

 

 

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W DĘBICY

insp. Paweł FILIPEK

z up. I Zastępca Komendanta

Powiatowego Policji

w Dębicy

mł.insp. mgr inż. Grzegorz MAKSIMCZUK

Metryczka

Data publikacji 11.02.2015
Data modyfikacji 11.02.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Dębicy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Jacek Bator
Osoba udostępniająca informację:
Jacek Bator Wydział Prewencji
Osoba modyfikująca informację:
Jacek Bator
do góry